Tonnenkreek maakt het verschil voor sommige van de jeugd!

Zaterdag, 27 juli 2013

Vrijdag 28 juni viste de junioren hun laatste wedstrijd voor de zomervakantie aan de tonnekreek. Het zou een wedstrijd worden waar een verschil gemaakt kon worden. Achteraf is dat ook zo gebleken . Iedereen was het er over eens er moest vanavond brasem gevangen worden om het verschil te maken. Een aantal junioren vingen al gauw een voorntje en toen begon het lange wachten. Na ongeveer een drie kwartier melde de eerste brasem zich op het droge. Kevin Broeken ving een mooi grote “platte” van maar liefst 50 centimeter. Niet gek lang daarna ving Jean-Carlo den Hollander ook een mooie brasem.

Al snel volgde er bij beide heren nog een aantal brasems. Terwijl de teller op 4 voor Kevin stond bleef deze bij Jean-Carlo op drie hangen. Vlak voor tijd ving ook Wesley Kouters een mooie brasem te vangen. Remco Laros, Paul Buchinhoren en Lorenzo Boot wisten alledrie nog wat voorntjes te vangen en helaas hadden de andere deelnemers geen vangst deze avond. Deze vangsten brengen een grote verschuiving in de tussenstanden teweeg zowel voor de A-junioren als de B-junioren. Na afloop werden de prijzen uitgereikt één prijs voor de dagwinnaar en een verloting. Extra deze avond was de viskist die verloot werd . Paul Buchinhoren ging hiermee aan de haal en die was er maar wat blij mee. De dag top 3 is alsvolgt: 1. Kevin Broeken 3980 gr, 2. Jean-Carlo den Hollander 2727 gr, 3. Wesley Kouters 1715 gr. De tussenstanden zijn alsvolgt A1. Kevin Broeken 5465 gr, A2. Wesley Kouters 4823 gr, A3. Gijs van Slobbe 4706 gr. B1. Jean-Carlo den Hollander 4340 gr, B2. Mariska van Andel 1795 gr, B3. Paul Buchinhoren 671 gr.

Klik HIER voor de uitslag HIER voor de tussenstand