Senioren, weer de bonusvis die het verschil maakt!!

Zaterdag, 27 juli 2013

Zaterdag 6 juli viste de senioren hun laaste wedstrijd voor de zomerstop aan de zuidelijk binnegracht. De gracht staat bekend als een water van voorn en een enkele bonus vis. Deze ochtend waren er 15 deelenemers naar de waterkant gekomen om of die grote aantallen voorn te vangen of die bonusvis. Remco Schreuders had de beet er goed op en wist dan ook behoorlijk wat voorn te vangen vooral veel kleine voorn wat hem de tweede plaats bracht met een gewicht van 1116 gram. Theo Elemans zat ook lekker te vissen en ving wel minder voorn maar wel grotere dit bracht hem met 873 gram de derde plaats. Dan zijn er altijd wel deelnemers die de bonusvissen vangen. Ditmaal was Henk Litooij degene die dat deed.

Henk ving 2 mooie brasems en nog wat voorn. De brasems waren niet bizar groot maar groot genoeg om ruim de winst te pakken. Henk wist 2140 gram ter weging aan te bieden. Natuurlijk mocht Henk de taartenbon mee naar huis nemen om dit weekend heerlijk te kunnen genieten van de taart en de roem. De dag top 3 is alsvolgt: 1. Henk Littooij 2140 gr, 2. Remco Schreuders 1116 gram, 3. Theo Elemans 873 gram. De tussenstand is alsvolgt 1. Theo Elemans 5280 gram 26 punten, 2. Herman Korteweg 4467 gram 33 punten, 3. Remco Schreuders 4467 gram 44 punten.

Klik HIER voor de tussenstand in grammen en HIER voor een tussenstand in punten