Algemene Leden Vergadering 24 januari 2014

Donderdag, 9 januari 2014

Hierbij nodigen wij U van harte uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering van KHSV ’t Wachtertje, welke gehouden word op 24 Januari 2014 in het Parochiehuis aan de Oosterstraat 22 te Klundert. Aanvang 20:00u. Voor een deel is dit een formeel gebeuren, uiteraard is er de gelegenheid om vragen te stellen of problemen voor te leggen aan het bestuur, maar ook andersom natuurlijk. Daarom is het erg van belang dat U daarbij aanwezig bent. Daarom: komt allen!! Ook zijn onze jeugdleden van harte welkom! Je kunt er leren hoe het werkt in onze vereniging en ook kunnen jullie vragen of problemen voorleggen aan het bestuur. Ook bestaat er de mogelijkheid vragen of opmerkingen van te voren in te dienen via ons mailadres t-wachtertje@hotmail.nl wij zullen deze vragen of opmerkingen tijdens de vergadering voorleggen. De stukken voor de vergadering kunt U opvragen bij het secretariaat en liggen een half uur van te voren ter inzage in het Parochiehuis. Ontvangt U deze stukken graag stuur dan een mail naar bovenstaand adres of bel met de secretaris Dhr. Henk Littooij (0168-403788) en wij sturen het U toe. Na de ledenvergadering zullen de prijzen van de kampioenschappen 2013 zoet senioren en zout worden uitgereikt. Uiteraard is er na de huldiging gelegenheid tot een borreltje en wat na/bijpraten. Lees dit bericht verder voor de agenda van de ledenvergadering !! U vind de uitnodiging en agenda ook in de nieuwsbrief 2014 !!

Agenda Algemene Leden Vergadering 24 Januari 2014
1. Opening door de voorzitter en vaststellen agenda
2. Mededelingen en ingekomen stukken
3. Vaststelling notulen vorige vergadering d.d. 22 februari 2013
4. Financieel verslag 2013 en verslag van de kascommissie
    verkiezing van 2 kascontroleurs.
5. Begroting 2014
6. Pauze
7. Bestuursverkiezing.
    Aftredend en herkiesbaar: Bestuurslid Chris Snijders
    U kunt zich voor deze functie inschrijven tot 15 januari 2014.
8. Goedkeuring van de volgende zaken door de leden:
    Goedkeuring en introductie nieuw lid commissie zoet senioren.( Dhr. A. Barel )
    Goedkeuring geen visuitzet maar visstand onderzoek.
    Goedkeuring prijzen zout met bonnen en het wel/niet stoppen met wisselen tijdens wedstrijden.
    Goedkeuring samenstelling werkgroep t.b.v. zoetwater activiteiten.
9. Geplande verenigingsactiviteiten 2014
10. Activiteiten project “verbetering vismogelijkheden Klundert”
11. Rondvraag
12. Sluiting door de voorzitter
13. Uitreiking prijzen senioren zoet en zout afdeling.

Nieuwsbrief 2014