Seizoen zoet a.s. weekend van start !!!

Woensdag, 9 april 2014

Hoewel het seizoen voor de zout afdeling al volop aan de gang is gaan de senioren en junioren zoet pas in april van start. De junioren trappen het zoet seizoen af op 11 april en de senioren beginnen 12 april aan de competitie. In beide competities is er nog plaats voor een aantal extra sportvissers. U bent dan ook van harte welkom. Lijkt het uw zoon of dochter leuk, dat sportvissen! Dan stellen wij een complete beginner set en een tenue gratis ter beschikking. Na 1 jaar is er de mogelijkheid tot overname van de set. Uw kind krijgt les in verschillende niveaus van beginner naar gevorderd tot expert. Hier komen gerenommeerde sportvissers lezingen geven en strooien met tips en trucs! Ook bieden wij een roofviscursus, karper cursus, spelmiddag en leuke uitjes zoals bowlen en forellen aan. Als je lid wordt bij onze vereniging en een jeugdVISpas aanschaft zijn alle cursussen gratis. Tijdens de wedstrijden zijn aas en voer ook gratis. Wij bieden ook een selectieprogramma waar men mee kan doen op federatief en landelijk niveau. Bovendien zijn al onze jeugdbegeleiders opgeleid door Sportvisserij Nederland tot officieel Vis coach. Voor de senioren organiseren wij een competitie vaste hengel (alleen leden), een zomeravondcompetitie vrijehengel ( alleen leden van een Moerdijkse vereniging) en een zoutcompetitie (alleen voor leden). Naast deze competitie organiseren wij jaarlijks het open Moerdijks kampioenschap sportvissen. Deze wedstrijd is vrij voor iedereen met een VISpas uit de gemeente Moerdijk en is voor jong en oud. Word ook lid van de grootste en gezelligste sportvisvereniging in de gemeente Moerdijk! KHSV `t Wachtertje beschikt over 8 hectare vestingwater met een grote diversiteit aan vis. Voor ieder wat wils. Kijk voor informatie op http://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl of mail naar t-wachtertje@hotmail.com bellen kan ook op 0168-750671. U kunt `t Wachtertje ook volgen via Twitter of uw vangsten en verhalen delen op onze zeer actieve facebookpagina. Links hiernaar vindt U op onze website. Wij wensen U een sportief en vangstvol visseizoen maar bovenal veel visplezier!