Jeugd vist aan de gracht

Donderdag, 8 mei 2014

De junioren van KHSV `t Wachtertje hebben afgelopen vrijdag 2 mei weer een wedstrijd gevist. Het was de bedoeling om deze wedstrijd te vissen aan de bottekreeck maar door de extreme plantengroei in dit water was het helaas niet meer mogelijk hier te vissen. Daarom werd er uitgeweken naar de zuidelijke binnengracht. Wat vermeld mag worden is dat er een aantal junioren het op zich hadden genomen een deel van de bottekreeck schoon te maken. Helaas bleek dit onbegonnen werk. Wat zij wel boven water haalde waren een drietal dranghekken een carnavalskop een fiets en veel ander vuil. Wij willen de desbetreffende junioren bedanken voor hun gedane werk. De wedstrijd begon met een loting om 18u bij de oude burgemeesterswoning aan de Molenberglaan.

Na het loten vertrok het gezelschap naar de waterkant om de wedstrijd te vissen. Er stond behoorlijk wat wind en het was hangen aan de hengel. Toch wist bijna iedereen een visje te vangen. Na een anderhalf uur vissen werd de eindbalans opgemaakt. Bij de A categorie was het Kevin Broeken die er met de winst vandoor ging door 320 gram op de weegschaal te zetten. In de B categorie, en dat is best bijzonder, was het zijn zusje Quinty Broeken die de winst pakte. Zij versloeg gelijk maar even haar broer door 330 gram op de weegschaal te zetten. Kevin behaalde zijn 320 gram door meerdere kleine voorns te vangen. Quinty behaalde haar 330 gram door een mooie baars te vangen. Einsuitslag A categorie: 1ste Kevin Broeken 320 gr/1pnt, 2de Niels Woudenberg 170gr/2pnt, 3de Remco Laros 150gr/3pnt. B categorie: 1ste Quinty Broeken 330gr, 2de . Paul Buchinhoren en Lorenzo Boot beide met 50 gr. Tussenstanden: A categorie: 1ste Joas van Emden 6 pnt, Gedeelde 2de plaats voor Niels Woudenberg, Remco Laros en Mariska van Andel met 13 pnt, 5de Kevin Broeken 14 pnt, 6de Leon van Dam 17 pnt, 7de Gijs van Slobbe en Xian Straasheijm 18 pnt, 9de Jordan Hortsink 22 pnt, 10de Esmeralda Ruitenberg 28 pnt. B categorie: 1ste Paul Buchinhoren 500 gram, 2de Quinty Broeken 330 gram, 3de Lorenzo Boot 100 gram, gedeelde 4de plaats voor Dylan van Ham, Roan Ploeg beide heren helaas 0 gram. Volgende keer vissen we weer aan het walletje, 16 mei ’14 loten is een half uur later om 18.30u. Iedereen is welkom lijkt het je wat om mee te doen neem dan even contact op met de jeugdafdeling via t-wachtertje@hotmail.nl of kijk op onze facebookpagina of website !!

KLIK HIER voor de actuele tussenstand van de A categorie
KLIK HIER voor de actuele tussenstand van de B categorie