KHSV `t Wachtertje benoemd tot Jeugdvereniging van het jaar 2014!!!

Donderdag, 29 mei 2014

Op donderdagavond 22 mei mei vond de Algemene Ledenvergadering van Sportvisserij Zuidwest Nederland plaats in de Korenbeurs te Made. Net als voorgaande jaren konden de genodigden eerst gebruik maken van een heerlijke maaltijd. De opkomst was dit jaar wederom goed want er waren zo’n 100 personen aanwezig waarvan 3 van `t Wachtertje. Tijdens deze avond werd ook de Jeugdvereniging van het jaar gekozen. Na 2 jaar genomineerd te zijn hebben we hem binnen. We zijn dus door onze federatie benoemd tot Jeugdvereniging van het jaar 2014!! Hoe gaaf is dat? Naast de titel, die we verdient hebben door zeer intensief jeugdbeleid en het daarbij horende harde werk door onze vrijwilligers en jeugdcommissie, kregen we een mooie bos bloemen en een mooie cheque waar we weer vele jeugdactiviteiten voor kunnen organiseren! Wij danken het bestuur van Sportvisserij Zuidwest Nederland en hierbij willen wij, als bestuur, nogmaals al onze vrijwilligers en commissieleden danken voor hun harde werk! Deze titel is echt door jullie verdient. Op deze avond heeft, namens jullie, Jack Schoep de prijzen in ontvangst genomen. Lees het bericht verder voor een link naar de website van Zuidwest en de foto`s !