Karpercursus a.s. 11 juni van start

Vrijdag, 30 mei 2014

Na dat vorig jaar de karpercursus hebben we nu op Woendagavond 11 juni a.s. Theorie Karpercursus voor de jeugd !! let op alleen voor jeugd met een (jeugd)VISpas is deze avond gratis. Heb je geen (jeugd)VISpas dan vragen we €5,- entree. Je kunt je vanavond al inschrijven tijdens de competitie. Maar er word ook een mail verstuurd vandaag en daar kan je ook op reageren en inschrijven !! Erg leerzame avond met goodies mede mogelijk gemaakt door WSC Zevenbergen en met gastspreker Mark Noordink. Wij hopen jullie weer allemaal te mogen begroeten tijdens deze avond !! Zie de flyer voor de tijd en locatie!! Ken je kinderen die niet in de competitie vissen maar wel een (jeugd)VISpas of €5,- over hebben en deze cursus willen volgen. Nodig ze dan uit als jou gast maar geef ze wel eerst op bij ons zodat wij weten wie er allemaal komt. Maximum aantal deelnemers is 20 en eigen (Jeugd)VISpas houders hebben voorrang! Lees het bericht verder voor de flyer!