Horloge.com en de grote clubactie 2014 steun ons en koop een lot !!!

Zondag, 24 augustus 2014

Tijdens de finale van de federatieve jeugdkampioenschappen a.s. 13 september gaat de verkoop van de grote clubactieloten van start. Voor de beste verkoper van onze vereniging heeft Horloge.com een zeer mooie prijs. Steun onze vereniging door het kopen van een lot. 1 lot kost €3.00 waarvan 80% ten goede komt aan onze prachtige vereniging. Lees dit bericht verder voor meer informatie over horloge.com en de grote clubactie !

U kunt op de logo`s of hyperlinks klikken voor meer info over horloge.com of de grote clubactie

Bij Horloge.com zijn we gek op horloges. Op zoek naar een horloge? Bij ons ben je aan het juiste adres, en we helpen je graag! Horloges zijn er in alle soorten en maten. Een horloge is een sieraad, een stuk gereedschap, een statement, en bovenal een onmisbare accessoire. Ben je op zoek naar een origineel of trendy designhorloge? Een robuust outdoor-horloge, functioneel sporthorloge of een betrouwbare duikhorloge: bij Horloge.com zit je goed! Wat voor een horloge je ook naar op zoek bent: bij ons vind je een complete collectie met de mooiste herenhorloges, dameshorloges en kinderhorloges. Alle soorten horloges, van de beste merken, voor iedere stijl, voor iedereen!

De Grote Clubactie helpt verenigingen en instellingen in heel Nederland hun doelen te verwezenlijken door middel van een jaarlijkse loterij. Onze organisatie is in 1972 in Tilburg opgericht door Pierre Claessens, chef-redacteur bij het toenmalige Nieuwsblad van het Zuiden en bestaat dus al meer dan 40 jaar. Kijk voor meer info op https://www2.clubactie.nl