Zaterdag 13 september 2014 Federatief Kampioenschap Jeugd !!!

Zondag, 7 september 2014

Zaterdag 13 september 2014 vissen er 37 jeugdigen aan de stadsgrachten van Klundert. Zij vissen daar in 3 categorieën. Plaats van samenkomst: Pension het Tolhuis, Zevenbergsepoort 43, Klundert. Zaal open vanaf: 9.00 uur Uitreiken wedstrijdkaarten: 9.30 uur Vertrek naar het viswater: Aansluitend na het uitreiken van de wedstrijdkaarten, Viswater: Zuidelijke binnengracht Duur van de wedstrijd: 11.00 – 14.00 uur Uitslag/prijsuitreiking: ca. 15.00 uur in het Tolhuis Let op: Parkeren dient juist gedaan te worden op verzoek van parkeerbeheer. Tijdens de finale zijn er rond het traject werkzaamheden aan de Molenberglaan wij adviseren een vervoer-trolley of iets dergelijks mee te nemen. Wij wensen u allen een fijne, sportieve visdag met veel vis toe. Lees het bericht verder om een uitnodiging en stekplattegrond te downloaden (PDF)