Karpercompetitie inschrijven nu mogelijk!!

Woensdag, 4 februari 2015

LET OP!!! Op de eerder gepubliceerde competitieagenda stond een foutieve datum voor de wedstrijd in augustus. Dit zijn de juiste data! • Vrijdag 20 Februari aanvang: 18:00. Start wedstrijd: 20.00 uur. Zondag 22 Februari. Einde wedstrijd 10:00 uur. Prijsuitreiking 12:30 uur. • Vrijdag 8 Mei aanvang: 18:00. Start wedstrijd: 20.00 uur. Zondag 10 Mei. Einde wedstrijd 10:00 uur. Prijsuitreiking 12:30 uur. • Vrijdag 21 augustus aanvang: 18:00. Start wedstrijd: 20.00 uur. Zondag 23 Augustus. Einde wedstrijd 10:00 uur. Prijsuitreiking 12:30 uur. • Vrijdag 20 November aanvang: 18:00. Start wedstrijd: 20.00 uur. Zondag 22 November. Einde wedstrijd 10:00 uur. Prijsuitreiking 12:30 uur. Inschrijfgeld bedraagt € 35,- p.p. per competitie deze gelden komen volledig ten goede aan de prijzenpot. Aan het eind van het kalenderjaar zal de kampioen gehuldigd worden tijdens de Algemene Leden Vergadering 2016. U dient aanwezig te zijn om U prijs in ontvangst te nemen. De prijs wordt alleen aan derden meegegeven bij een geldige afmelding welke uiterlijk 2 weken voor aanvang van de ALV per post/email is doorgegeven. Voor meer informatie of inschrijving kunt U zich richten tot de afdeling karper t.a.v. Dennis Ludwig via karper-t-wachtertje@hotmail.com Er is plaats voor 7 koppels inschrijven is onbeperkt er zal bij meer dan 7 inschrijvingen een loting plaatsvinden om te bepalen welke koppels mee kunnen doen. Inschrijving sluit 13 februari a.s. !!! Wees er dus snel bij !!! Lees het bericht verder en download een reglement

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN REGLEMENT IN PDF-FORMAAT

KLIK HIER OM DIRECT VIA E-MAIL IN TE SCHRIJVEN!!