Vispret met het Peuterfonds!

Vrijdag, 13 april 2012

Op zaterdag 31 maart, de allerlaatste dag dat er gericht gevist mag worden op roofvis tot 1 juni, vond alweer het eerste PeuterFondsevenement van 2012 plaats.

Veertien verstandelijk beperkte kinderen van Cordaan trotseerden de koude wind en wisten aan de hand van één van de vele vrijwilligers een hele serie mooie brasems en snoeken te vangen. Het werd een dag vol met blije gezichtjes en een hoop vispret!

Kijk voor een zeer uitgebreid fotoverslag op www.peuterfonds.nl

Het doel van de stichting Peuterfonds is om kinderen, uit de leeftijdscategorie van 5 tot 15 jaar, de dag van hun leven te bezorgen op het gebied van sportvissen. De hoofddoelgroep bestaat uit kinderen met gezondheidsproblemen. Tevens kunnen de gelden van het Peuterfonds ten bate worden gesteld voor kinderen in kansarme situaties binnen Nederland. Sportvisserij Nederland sponsort het Peuterfonds.