Wij zijn op zoek naar begeleiders voor het schoolvistoernooi !

Zondag, 22 april 2012

Wij zijn binnen ons eigen ledenbestand op zoek naar begeleiders ten behoeve van het schoolvistoernooi 2012 ! Kijk onder het kopje "over ons" naar de vacture pagina voor meer informatie! Het kost U een halve dag vrijaf maar krijgt daar veel voldoening voor terug dit doordat U kinderen leert te vissen en misschien komt de kampioen uit Uw groepje. Het gaat om begeleiding bij het vissen en het doorlopen van de introductie samen met 5 kinderen.

U kunt bellen naar de afdeling jeugd Dhr Jack Schoep 0168750671 of mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl voor verdere informatie.

Het kost een halve vrije dag van 13:00u. tot 18:00u. maar wij kunnen U vertellen dat het veel voldoening geeft om hieraan mee te doen. Het is de moeite waard deze kinderen wegwijs te maken in de vissport. U helpt de kinderen hiermee als ook de vereniging!!

U moet natuurlijk zelf wel vissen of enig verstand van vissen hebben en U word doormiddel van een instructieavond wegwijs gemaakt met het schoolvistoernooi!!