Competitie Jeugd 2de wedstrijd

Zaterdag, 28 april 2012

Afgelopen vrijdagavond kwamen er 15 jeugdleden vissen aan de zuidelijke binnengracht te Klundert. Het weer leek dreigend met al die grote donkere wolken. Maar de regen bleef uit, het werd wel een tandje warmer en dat was goed te voelen. Eigenlijk een best visweertje.

Na de loting en het startsignaal werden er her en der wel wat visjes verschalkt. Tot dat we een aantal grote kolken in het water zagen. De snoek of zeg maar snoeken kwamen de rust verstoren. Er is daarna maar weinig vis meer gevangen. Van de 15 vissers konden er 3 vis aanbieden. Jammer maar ook dat hoort bij het vissen. A.s. 11 mei staat gepland aan het Walletje maar helaas is daar niet te vissen door het woekerend groen. De jeugd vist daarom wederom aan de zuidelijke binnengracht. De loting zal nabij de oude burgermeesters woning zijn aan het begin van de Molenberglaan. Wij hopen jullie daar allemaal weer te mogen verwelkomen. Dan volgt nu de uitslag van de 2de wedstrijd:
1: Mariska van Andel 260 gram, 2: Joas van Emden 150 gram, 3: Patrick Engelen 20 gram, alle andere deelnemers konden helaas geen vis aanbieden. Wij feliciteren de winnaars. Ook deze keer was er weer een leuke prijs voor de nummer 1. Mariska koos voor een mooie zak speciaal lokvoer.

Mariska van Andel winnares 2de wedstrijd