Weersupdate Junioren en Senioren

Donderdag, 10 mei 2012

Hier weer een weersupdate voor de aankomende wedstrijden. De junioren hebben zoals het er nu naar uit ziet de paraplu nodig. Rond 19:00u. word een buitje verwacht. Misschien waait het over dus hou de buienradar in de gaten. De senioren treffen het met de regen. Waarschijnlijk geen paraplu nodig. Er zit wel een verandering in windrichting aan te komen wat meestal niet goed voor de vangsten is. Maar je weet maar nooit!! Wij wensen de junioren succes met hun 3de wedstrijd en de senioren met hun 1ste wedstrijd.Lees verder voor uitgebreid weerbericht!!

Vanmiddag is het overwegend bewolkt maar heel lokaal kan de zon even doorbreken. Aanvankelijk is het op de meeste plaatsen droog maar in de loop van de middag trekken er van het zuidwesten uit enkele buien het land in. Vooral in de zuidoostelijke helft van het land kan hierbij onweer, hagel en zware windstoten van 80-90 km/uur voorkomen. In de loop van de avond trekken de buien geleidelijk naar het oosten weg. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 17 graden in het noordwesten tot 22-25 graden in het zuidoosten. De zuid- tot zuidwestenwind blijft flink doorstaan en is matig, aan de kust (vrij) krachtig.

Komende nacht is het meest droog met eerst enkele opklaringen, later neemt de bewolking toe. De minimumtemperatuur ligt tussen 14 graden in het westen en 18 in het zuidoosten. De wind is zuidwestelijk, matig, aan de kust vrij krachtig.

Morgen is het meest bewolkt met in het zuidoosten en oosten af en toe regen. In de middag wordt het ook daar droog. Van het westen uit komen er opklaringen. De maximumtemperatuur ligt tussen 13 graden aan de kust en 18 in het zuidoosten. De wind is matig, aan de kust vrij krachtig en draait van zuidwest naar noordwest.