Opnieuw tegenvallende vangsten voor de jeugd

Vrijdag, 1 juni 2012

Op vrijdagavond 01 juni 2012 is de 5de jeugdwedstrijd gevist aan de zuidelijke binnengracht. De vangsten vielen opnieuw erg tegen de helft van alle deelnemers wist wel een visje te vangen. Maar bijzonder was het niet te noemen. Wat wel leuk was, was dat er veel ouders aanwezig waren om mee te vissen met deze koppelwedstrijd. Opnieuw wist Patrick Engelen zijn koppositie te verbeteren. Hij ving 240 gram en werd daarmee eerste. De 2de plaats werd een gedeeld door Jean-carlo den Hollander en Gijs van Slobbe. Leon van Dam wist 80 gram op de klok te zetten en Remco Laros had een welverdiende 60 gram. Denise de Vogt en Xian Straasheim waren de laatste die vis vingen beide hadden 20 gram. Door de tegenvallende vangsten is besloten door de jeugdbegeleiding om de volgende wedstrijden aan de bottekreek en het walletje te vissen. Deelnemers die daar bezwaar op hebben kunnen dat voor aanvang van de volgende wedstrijd indienen bij de begeleiding of op t-wachtertje@hotmail.nl . 15 juni 2012 zal er gevist worden aan de bottekreek. Hier moet zeker wel vis te vangen zijn. Jullie krijgen een nieuw wedstrijd schema per e-mail opgestuurd. Allemaal veel succes en een mooie vangst.

Uitslag 5de wedstrijd Jeugd
• 1 Patrick Engelen 240 gram
• 2 Jean-Carlo den Hollander 230 gram
• 2 Gijs van Slobbe 230 gram
• 4 Leon van Dam 80 gram
• 5 Remco Laros 60 gram
• 6 Denise de Vogt 20 gram
• 6 Xian Straasheim 20 gram
• Niels Woudenberg, Kevin Broeken, Quinty Broeken,
Wesley Kouters, Joas van Emden, en Paul Buchinhoren
Konden helaas geen vis aanbieden.

Klik HIER voor de foto`s