Uitslag en verslag 9de wedstrijd senioren zoet.

Zondag, 5 augustus 2012

Zaterdagmorgen 4 augustus 2012 werd de 9de wedstrijd zoet senioren gevist aan het verlaat. Voordat er geloot werd zagen een aantal deelnemers de karpers al uit het water springen. Bovendien was er behoorlijk wat activiteit in het water te bespeuren. Er werd dan ook een goede vangst verwacht. Na het loten begaven de deelnemers zich naar de waterkant waar om 08.00u. het startsignaal klonk. Het startsignaal voor wat achteraf een mooie visdag werd. Deze wedstrijd werd er door alle deelnemers ruim 12 kilo tezamen gevangen. Lees verder voor de uitslag!!

Ruim ¼ van dit totaalgewicht werd gevangen door de nummer 1 van deze dag Theo Elemans. Hij wist maar liefst 3570 gram bij elkaar te vissen. René Jongmans werd tweede met 1850 gram vis en Arjan van Dam werd derde met 1180 gram vis. Voor aanvang van de wedstrijd stond Nelis van Deursen op de 1ste plek in het kampioenschap helaas kon Nelis deze plek niet verdedigen. Momenteel staat Henk Elemans op de eerste plaats met 48 punten op de voet gevolgd door zijn zoon Theo met 50 punten en respectabel derde staat nu Nelis van deursen samen met René Jongmans beide heren hebben 54 punten. Kijk voor een downloadbare uitslag en  verslag op deze LINK. Klik HIER voor een tussenstand.