1ste junioren competitie

Zondag, 14 mei 2017

Vrijdag avond heeft onze jeugd competitie zijn eerst wedstrijd gevist. Door een aantal afmeldingen waren er 5 deelnemers die vol goed moed aan de wedstrijd begonnen. Helaas voor 2 van hun kwam het kroos hun dusdanig lastig vallen dat ze halverwege de wedstrijd nog hebben moeten verkassen. Maar dat mocht de pret niet drukken want op de nieuwe stekken wisten ze wel vis te vangen. Uiteindelijk heeft iedereen vis gevangen met als uitblinker Leon van Dam die het hoogste vangst gewicht wist te noteren. 1 Leon v. Dam 500gr. 2 Jordan Horstink 320gr. 3 Thomas Both 310gr. 4 Quinty Broeken 140gr. 5 Marc Roelse 90gr.