Eerste zout wedstrijd 10-02-2018

Zondag, 11 februari 2018

Verslag eerste wedstrijd zout competitie 2018.

We vertrokken vanuit Colijnsplaat met de m.s. Desire met 8 competitieleden en 3 opstappers

Na een kleine 20 minuten varen lagen we voor anker en kon de wedstrijd beginnen. Al vrij snel kwam er al wat vis boven, mooie scharren en wijtingen maar echt wild was het niet. Nu speelde het weer ook niet echt mee, de hele week al erg koud en dan trekt de schar weg maar iedereen bleef vissen en zo bleek dat aan het einde van de dag dat Dick Wilmink de meeste vis had gevangen, met 274 cm een eerste plaats, 2de Arnout Barel met 224cm en 3de Jan Jongbloed met 203cm. De volgende wedstrijd vissen we op 31 maart vanuit Tholen.