Senioren 11-05-2019

Zaterdag, 11 mei 2019

Zaterdag 11-05-2019 de 2de senioren competitie wedstrijd gevist aan de Toekomst. Waar het weer goed was, was het met de vangsten helaas minder goed gesteld. Aan het eind van de wedstrijd waren er van de 12 deelnemers 9 man zonder vis. De andere 3 wisten wel 4 kg plus te vangen. De winnaar was net als vorige week Bert Schreuders die een karper van 5 kg wist te vangen. Het knappe van deze prestatie is dat Bert vist met een hengel zonder stiek wat het binnen halen van een vis van dat formaat wel uniek maakt. Met een totaal gewicht van 5200 gram was hij dan ook nummer 1 vandaag. 2de Ad Schreuders met 4690 gr en 3de Jaap Schreuders met 4120 gr.