Mooie vangst Quinty

Vrijdag, 24 mei 2019

Quinty vangt op het eind signaal de winnende vis.

Vrijdagavond 24 mei met de jeugd de derde competitie wedstrijd gevist. De vangsten waren niet zo heel best. Tot net voor het einde leek het erop dat Bink wederom er met de winst vandoor zou gaan met zijn 2 gevangen voorns en 75 gram, maar Quinty wist daar een stokje voor te steken door echt net voor het eindsignaal een mooie zeelt van 2800 gram binnen te halen. Wat haar totaal gewicht op 2830 gram bracht. Hiermee laat ze wederom zien dat je tot in de laatste minuut een wedstrijd kan winnen. Met zijn eerste vis, van 54 gram, in de competitie is Glenn 3de geworden. De overige vissers wisten helaas niets te vangen.