Zout afdeling 06-07

Zondag, 7 juli 2019

Verslag 3e wedstrijd zout zaterdag 6 juli 2019 Vandaag stond alweer de 3e wedstrijd op het program we vertrokken vanuit Colijnsplaat

Verslag 3e wedstrijd zout zaterdag 6 juli 2019
Na overleg met de schipper, die wel een plekje wist waar vis zat maar wel allemaal klein spul, daar maar proberen omdat in deze tijd van het jaar de schar verdwenen is. Na aangekomen te zijn op de stek kwamen de eerste visjes gelijk al aan boord. Het was voornamelijk wijting en steenbolken die er werden gevangen tot dat Henk Littooij een flinke tik op zijn hengel kreeg en in de gaten kreeg dat dit weleens iets groots kon zijn. We zullen het nooit weten wat het was maar vermoedelijk een haaitje en helaas door lijnbreuk verspeeld werd. Jan Willem Holleman ving nog wel een mul van 20 cm. De winnaar van vandaag met 52 visjes en 695cm is John van Dorst, 2e met 518cm Jan Willem Holleman, 3e Piet Frijters met 482 cm de volgende wedstrijd is op 31 augustus dan ook weer vanuit Colijnsplaat.