Zout afdeling 28-11-2020

Zondag, 29 november 2020

Zaterdag 28-11-2020 konden we eindelijk, met uiteraard de nodige COVID 19 maatregelen, weer vissen. Met de ms. Desire van de Fam. Zoeteweij vertrokken we met 11 vissers vanuit Colijnsplaat. Nadat we op de visstek zijn aangekomen zat er nog niet echt veel stroming in het water dus was het afwachten tot de vis begon te azen. Lang hoefde we niet te wachten want de eerste vissen werden al snel gevangen. Met een lekker zonnetje en weinig tot geen wind was het een lekkere visdag die nog lekkerder werd door de goed verzorgde lunch door de Fam. Zoeteweij. Ook de vangsten waren mooi met Wijtingen van 33 cm en mooie scharren. Uiteindelijk ging iedereen dik tevreden van boord. Natuurlijk kan er maar een de winnaar zijn na z’n lekker dagje vissen en vandaag was dit Micha Hermans met 829cm aan vis en een totaal van 35 vissen. 2de Jan-Willem Holleman met 784cm, 3de Peter Clerx 783cm, 4de Henk Littooij 754cm, 5de Arnout Barel 716cm, 6de Leo Looij 706cm, 7de Jan Jongbloed 514cm, 8ste Piet Frijters 510cm, 9de Patrick Volders 485cm, 10de Francis van Fessem 398cm en 11de Arie Barel.