3=2 actie & Sportimpuls bij SGZ

Donderdag, 16 mei 2013

De zomer komt er weer aan. Daarom biedt SGZ Sport & Wellness wederom de mogelijkheid om jullie sporters ook tijdens de zomer in vorm te houden, met de 3=2 actie! Met deze actie kan er gedurende 3 maanden onbeperkt gebruik gemaakt worden van onze faciliteiten voor de prijs van 2 maanden. Hierbij kunnen de leden kiezen voor een basisabonnement, zij kunnen dan gebruik maken van de fitness, groepslessen en squash. De totaalprijs hiervoor bedraagt €83,50. Of zij kunnen kiezen voor een onbeperkt all-in abonnement, inclusief het gebruik van het zwembad, de wellness, fitness, groepslessen en squash, voor de prijs van €99,-.

Ook willen wij jullie aandacht vragen wat zich bij ons bezig houdt; Sportimpuls.

Zoals u wellicht al hebt vernomen, is op dit moment het concept Fitness 2.0 actueel, waar een gezamenlijk sportaanbod van het fitnesscentrum en sportverenigingen centraal staat.

Fitness 2.0 is een project in Zevenbergen dat zich, in eerste instantie, zal gaan richten op mensen met overgewicht en (pre) diabetes. Deze doelgroep sport c.q. beweegt te weinig en gaat in de toekomst meer zorgkosten voor hun rekening nemen. Bewegen zou een positief effect op hun gezondheid kunnen hebben. Met Fitness 2.0 veranderd SGZ Sport & Wellness in een lokale sportaanbieder.

Sportverenigingen uit gemeente Moerdijk, diëtisten en praktijkondersteuners, allen gaan samenwerken om een gezamenlijk aanbod te creëren zodat de mensen sporten nog 'leuker' gaan vinden en het 'gewoon gaan volhouden'. SGZ Sport & Wellness zal hierin een coördinerende rol hebben. Dit concept komt kortweg neer op het aanbieden van 1 abonnement waarbij de consument toegang heeft tot zowel SGZ Sport & Wellness en de overige sportaanbieders in de gemeente Moerdijk, zoals de tennisvereniging, badminton, volleybal, atletiekvereniging etc.

Kijk voor meer informatie op www.effectiefactief.nl/menukaart

Meer informatie vanuit onze kant zal spoedig volgen.

Met vriendelijke groet,

Namens SGZ Sport & Wellness