Karper vissen 03-07-2021 Beerse

Maandag, 5 juli 2021

Zaterdag 03-07 ons jaarlijkse karper viswedstrijd gevist aan Hengelsport en Natuur Domein 't Witven Beerse. De weergoden waren ons, op een paar spetters in de morgen, goed gezind.

Na de loting werd er door de 10 deelnemers gevist van 10:00 tot 16:30. In de ochtend werd er wel wat vis gevangen maar in de middag lukte het de meeste wel om de vis te vinden en dit gaf uiteindelijk een totaal gewicht van net geen 380kg. Met 81.550gr was het Gijs van Slobbe die zijn hoekstek wist te verzilveren met een eerste plaats, gevolgd door Remco Schreuders die samen met zijn zoontje Niek 53.850gr wisten te vangen, Addy Broeken wist met 47.150gr de 3de plaats te pakken, nipt voor Theo Elemans die met 46.250gr de 4de plaats wist te vissen. 5de Henk Littooij met 42.500gr, 6de Ad Schreuders met 28.850gr, 7de Piet van Wensen met 26.150gr, 8ste Arnout Barel met 25.400gr, 9de Marvin Lookers met 15.200gr en 10de Wilmar Dop met 13.050gr. Leuk om te zien was dat er 3 generaties Schreuders (Niek, Remco en Ad) dezelfde hobby uitoefenen.

Meer foto's in het fotoalbum.