5de Competitie wedstrijd zout afdeling.

Zondag, 13 november 2022

Zaterdag 12-11-2022 vertrokken we vanuit Colijnsplaat met sportvisserij Zoeteweij naar de visgronden. Daar aangekomen kon de wedstrijd beginnen. Al vrij snel kwam er vis boven, schar en wijting en wel wat kleine vis. Naarmate de dag vorderde kwam het zonnetje door en was het een stralende dag om te vissen en werden de vissen ook steeds groter gevangen. Wat heel bijzonder was dat er gewoon nog 4 gevlekte gladde haaien boven kwamen met de grootste voor Peter Clerx met 90 cm en een gewicht van 2469 gram, wat hem dan ook een 3e plaats opleverde en hiermee nog steeds 1ste staat in het kampioenschap. Verder wist John van Dorst in zijn laatste draai nog een hele mooie zeebaars van 56 cm en een gewicht van 1802gram binnen te halen, wat hem dan ook uiteindelijk met de rest van zijn gevangen vis een mooie 1e plaats opleverde. Onze laatste wedstrijd zullen we vissen op 17 december vanuit Bruinisse.