1ste Zout wedstrijd 2023

Zondag, 8 januari 2023

Zaterdag 7-1-2023 stond de eerste wedstrijd van onze zout competitie weer op de planning van KHSV ‘t Wachtertje vanuit Colijnsplaat met sportvisserij Zoeteweij. Nadat er geankerd was en de lijnen in het water lagen kwam er gelijk al wat vis boven. Mooie scharren en nog een enkele wijting, dit ging de hele dag zo wel door en had iedereen een mooi maaltje vis in de emmer. Ook was er nog een mooi bierpakketje te winnen ,gesponsord door JRS Klundert. Deze werd gewonnen door Arnout Barel met een bot van 34 cm. De dag winnaar(s) zijn er 2 en wel John van Dorst en Ronald Koevoets met allebei 1840 gram en 16 vissen. De volgende wedstrijd is op Zaterdag 13 mei en hopelijk staat er dan wat minder wind want met een zuid 6 is het toch niet zo heel aangenaam vissen.