‘t Wachtertje is klaar voor het visseizoen!

Zondag, 7 april 2024

Hengelsportvereniging ’t Wachtertje is met ruim 300 leden één van de grootste verenigingen in Klundert. ’t Wachtertje organiseert al vele jaren verschillende activiteiten voor jong en oud. Zo ook in 2024! Er is weer een mooi programma samengesteld met activiteiten. De bedoeling is dat iedereen die interesse heeft kan aanhaken om eens te komen kijken of mee te doen. Dus, lid of geen lid van ’t Wachtertje: kom eens kijken, doe eens mee en ontdek hoe (ont)spannend vissen kan zijn! Check de website voor alle relevante informatie en activiteiten: https://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl.

Voor de jeugd (t/m 17 jaar) organiseert ’t Wachtertje dit jaar weer de competitiewedstrijden op vrijdagavond. Op vrijdag 3 mei worden vanaf 18:30 uur de vislijnen voor het eerst natgemaakt aan de oevers van Het Walletje in Klundert. Heb je interesse, maar heb je geen/onvoldoende visspullen? Geen probleem, ’t Wachtertje regelt alles voor je! Dus kom gerust langs en doe mee! Daarnaast zal er voor de jeugd weer een dagje haaienvissen op het programma staan, evenals karpervissen en zeevissen op platvis. Daarnaast wordt de kinderen geleerd hoe ze meer vissen kunnen vangen, maar ook hoe sportvissers respectvol met vis en natuur omgaan.

De zoetwatercompetitie voor volwassenen start op zaterdagochtend 4 mei aan de Zuidelijke Binnengracht. Deze competitie kenmerkt zich al jaren door een goede sfeer en veel gezelligheid. Uniek, met deelnemers van 20-30 jaar tot en met dik 80 jaar oud! En er wordt natuurlijk gevist langs de mooie Klundertse grachten! Ook hier geldt: interesse? Kom vooral eens langs en doe gerust een vrijblijvend mee!

Ook de zeevisserij is al vele jaren een liefhebberij van veel leden van ’t Wachtertje. Hiervoor wordt jaarlijks een competitie bootvissen georganiseerd met zes wedstrijden op de Oosterschelde. Naast het vangen van vis staan ook hier gezelligheid en saamhorigheid hoog in het vaandel! Eens meedoen? Check de website van ’t Wachtertje!