De junioren van KHSV `t Wachtertje op één na allemaal vis. Vangsten senioren beduidend minder en eerste clubkampioenschap wedstrijd valt tegen !!

Vrijdag, 24 april 2015

Vrijdag 10 april ’15 viste de junioren hun eerste wedstrijd aan de Bottekreek in het centrum van Klundert. Er waren 11 sportvissers naar de waterkant gekomen om te kijken of er zo vroeg in het jaar al vis te vangen was. Zaterdag 18 april ’15 viste de senioren hun eerste wedstrijd aan de zuidelijke binnengracht te Klundert. Deze wedstrijd is traditioneel een wedstrijd samen met HSV de Veste uit Willemstad die met 5 deelnemers te gast waren. Ook waren er 2 A-junioren die deze keer met de senioren mee viste.Zondag 19 april ’15 werd er een wedstrijd gevist voor het federatief clubkampioenschap aan de zuidelijke binnengracht te Klundert. De leden van KHSV `t Wachtertje viste tegen de leden van HSV de Kruisweel uit Kruisland. Gezien de vangsten van de vorige dag werden er geen grote vangsten verwacht.

Vrijdag 10 april ’15 viste de junioren hun eerste wedstrijd aan de Bottekreek in het centrum van Klundert. Er waren 11 sportvissers naar de waterkant gekomen om te kijken of er zo vroeg in het jaar al vis te vangen was. De weergoden waren de junioren goed gezind. De hele dag zon en zomerse temperaturen zorgde voor een aangenaam verblijf aan de waterkant. Nadat er om 18u geloot was kon er om 18.30u worden begonnen met vissen. L snel werden de eerste visjes gevangen. Na de weging bleek dat bijna alle deelnemers vis hadden gevangen. Joas van Emden wist dag winnaar te worden bij de A-junioren en bij de B-junioren was er een gedeelde eerste plaats voor Rowan Ploeg en Dylan van Ham. Einduitslag en gelijk de tussenstand is als volgt: A1: Joas van Emden 460 gram/1punt, A2: Mariska van Andel 440 gram/2punten, A3: Jordan Horstink 160 gram/3punten. B1: Rowan Ploeg en Dylan van Ham 50 gram. Totale vangst deze dag 29 blankvoorns.

KLIK HIER VOOR DE UITSLAG JUNIOREN A

KLIK HIER VOOR DE UITSLAG JUNIOREN B

Zaterdag 18 april ’15 viste de senioren hun eerste wedstrijd aan de zuidelijke binnengracht te Klundert. Deze wedstrijd is traditioneel een wedstrijd samen met HSV de Veste uit Willemstad die met 5 deelnemers te gast waren. Ook waren er 2 A-junioren die deze keer met de senioren mee viste. Helaas waren de nachten erg koud geweest en stond er een stevig noord/noordoosten windje. Wat de vangsten geen goed deed. Het bleek een taaie wedstrijd te worden. In totaal zaten er 24 deelnemers aan de waterkant waarvan er uiteindelijk 7 vis ter weging konden aanbieden. Uitslag: 1 Herman Korteweg 240gram, 2 Louis Melisse 120gram, 3 Kevin Broeken 110 gram. Tussenstand senioren: 1. Herman Korteweg 1punt, 2. Louis Melisse 2punten, 3.Theo Elemans en Arnout Barel 3 punten, 5. Piet van Wensen en Jack Schoep 5 punten. Totale vangst deze dag 18 blankvoorns.

KLIK HIER VOOR DE UITSLAG IN GRAMMEN

KLIK HIER VOOR DE UITSLAG IN PUNTEN

Zondag 19 april ’15 werd er een wedstrijd gevist voor het federatief clubkampioenschap aan de zuidelijke binnengracht te Klundert. De leden van KHSV `t Wachtertje viste tegen de leden van HSV de Kruisweel uit Kruisland. Gezien de vangsten van de vorige dag werden er geen grote vangsten verwacht. Uiteindelijk bleek dat de vrieskou van zaterdag op zondag nacht ervoor had gezorgd dat er bijna gen vis gevangen werd. Alle leden van `t Wachtertje konden geen vis aanbieden. 2 leden van de Kruisweel konden wel vis aanbieden John Vrins ving een zeelt en Johan van Loon een dikke brasem. De onderlinge tussenstand kwam daarmee op 43 punten voor de Kruisweel en 40 voor `t Wachtertje. Volgende week is de return aan de Bovensas/Steenbergse vliet. Johan van Loon had 2440 gram en John Vrins 1260 gram. Totale vangst deze dag 1 brasem en 1 zeelt. Wij hopen dat het water snel wat meer opwarmt en dat daarmee de vangsten ook beter worden.

KLIK HIER VOOR DE ACTUELE TUSSENSTAND VAN HET CLUBKAMPIOENSCHAP