a.s. zaterdag 1 augustus lancering Clubblad de Vissersvriend

Maandag, 27 juli 2015

Dit is hem dan de voorpagina van het nieuwe clubblad! Wat vind U er van? De volledige versie ligt nu bij de eindredactie maar 1 augustus komt hij uit en is digitaal te lezen op ons issuu kanaal, website en hij word per mail verstuurd! Wij zijn altijd op zoek redacteuren, columnisten en advertentie! Lijkt dit U wat of heeft U iets voor in het blad stuur dan een mail naar info@wachtertje.nl !! Lees het bericht verder voor een volledig overzicht van de voorpagina en laat op facebook weten wat je er van vindt!