A.s. woensdag schoolvistoernooi 2012

Donderdag, 17 mei 2012

Nog een klein weekje en dat gaat het schoolvistoernooi 2012 van start! 25 schoolkinderen uit de groepen 7 en 8 hebben zich ingeschreven. Op sommige scholen moest er zelfs geloot worden. Hopen dat het weer een beetje mee zit de vooruitzichten zijn nu gunstig. Maar er is niets zo veranderlijk als het weer.

Naast een individueelkampioenschap zal er ook een strijd geleverd worden tussen de scholen. Het individueel kampioenschap word afzonderlijk voor jongens en meisjes gehouden en voor de nummers 1,2 en 3 is er een beker en een mooie prijs. Voor alle deelnemers is er een medaille en een goodybag. Voor het scholenkampioenschap is er een gloednieuwe wisselbeker. Onder begeleiding van een aantal van onze topvissers word er eerst een stukje theorie doorlopen waarna er gevist gaat worden aan de bottekreek centrum Klundert. Toeschouwers zijn van harte welkom tijdens de wedstrijd. Tijdens de theorie zijn er geen toeschouwers toegestaan. Tijdens de prijsuitreiking zijn alleen de ouders welkom dit omdat wij niet meer mensen kwijt kunnen in onze accommodatie. Wij willen onze sponsors bedanken voor het mede mogelijk maken van deze fantastische dag !!

Foto van het schoolvistoernooi van voorgaande jaren.

Voor informatie kunt U mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl
of bellen naar Dhr Jack Schoep 0168-750671