Schoolvistoernooi 2012 van start !!

Dinsdag, 22 mei 2012

Woensdag 23 mei 2012 zal het schoolvistoernooi in Klundert van start gaan. 25 schoolkinderen hebben zich ingeschreven en gaan kennismaken met de sportvisserij. Ze ondergaan eerst een stukje theorie waarna er een wedstrijd gevist word. Er zijn individuele kampioenschappen voor jongens en meisjes en een scholenkampioenschap. Publiek is van harte welkom tijdens de wedstrijd. Tijdens de prijsuitreiking zijn de ouders welkom om hun kind gehuldigd te zien worden. Voor de nummers 1,2 en 3 zijn er extra prijzen. Er was nog wat onduidelijkheid begrepen wij van enkele scholen over het wel dan niet hebben van een JeugdVISpas. Voor het schoolvistoernooi en de nationalehengeldag is de jeugdVISpas niet verplicht. Wilt Uw kind later mee gaan doen aan de competitie zoet Junioren dan zal hij of zij wel in het bezit moeten zijn van een jeugdVISpas. Wij hopen op mooi weer woensdag en op een enorme vangst. Daarnaast wensen wij alle deelnemers erg veel plezier aan de waterkant!!