Schoolvistoernooi 2012 warm, maar een succes

Woensdag, 23 mei 2012

Het schoolvistoernooi 2012 was een groot succes ! Wel een beetje warm, maar mooi visweer zorgde ervoor dat er in totaal 738 centimeter vis werd gevangen. Wel 54 stuks voornamelijk voorn en baars. De nummer 1 Stephan van Bezooijen (molenvliet) wist daarvan 245 cm op zijn naam te schrijven door het vangen van 20 vissen. 2de werd Leon van Dam (Palet) met 61 cm, 5 vissen. De derde plek was voor Joas van Emden (Bastion) met 50 cm, 3 vissen. Het scholenkampioenschap en daarmee de grote wisselbokaal gaat dit jaar naar de molenvliet met een gemiddelde van 51.2 cm per leerling. De opkomst was goed te noemen helaas is er 1 deelnemer die niet heeft meegedaan. Voor iedereen was er een medaille en een herinneringsdiploma. De nummers 1 t/m 6 hebben ook een hengel in ontvangst mogen nemen. De nummers 1,2 en 3 kregen een prachtige glazen Plaquette. Ook was er voor iedereen een goodie-bag met diverse boekjes en stickermateriaal voor op de viskoffer of deur. Wij danken de sponsoren en specifiek aannemersbedrijf Engelen uit Klundert voor het verzorgen van de dranken en versnaperingen.

Hier de top 3

en hier het team van de molenvliet de kampioenen van 2012

Voor meer foto`s van het schoolvistoernooi 2012 klik HIER.
Voor een interactieve uitslagenlijst klik je HIER dit is xlsx-bestand voor MSoffice Excel.

Wij willen de begeleiders nogmaals danken voor hun inzet tijdens het toernooi.