Nationale hengeldag 2012

Vrijdag, 25 mei 2012

Op zaterdag 26 mei is het weer Nationale Hengeldag! Op deze dag zijn ruim honderd hengelsportverenigingen actief met allerlei activiteiten. Bij veel verenigingen kun je op deze dag ook gratis meevissen. Vis jij ook mee op Nationale Hengeldag? Nationale Hengeldag is een mooie gelegenheid om nu ook eens zelf te ervaren hoe leuk en spannend vissen eigenlijk is. HSV "t Wachtertje pakt in 2012 op Nationale Hengeldag groots uit in Klundert, Hoek Voorstraat/Molenstraat aan de Bottekreek. Iedereen is van harte welkom ! TIJDSTIP Van 13.00-17.00 uur, vrij vissen voor jong en oud, Demo vliegvissen, informatietafels over vissen, techniek en een echte jeugdhoek. Noteer deze dag in je agenda! LOCATIE aan de Bottekreeck, centrum Klundert Van 13.00-17.00 uur, uur zijn er leuke activiteiten te beleven en te ondervinden. Lees verder voor een youtubefilmpje over deze dag!!