Combiwedstrijd `t Wachtertje en de Veste groot succes!!

Zondag, 27 mei 2012

Afgelopen zaterdag morgen kwamen de hengelsportverenigingen uit Willemstad "de Veste" en uit Klundert "`t Wachtertje" samen op de Tonnekreek om een combiwedstrijd te vissen. Het werd een zonovergoten wedstrijd met hier en daar een stevige bries. Het beloofde een mooie dag te worden. Er waren door het grote aantal deelnemers, wel 23 man, 2 vakken uitgezet. Één vak was op het land en één vak op de weide. Na om 07.15u. geloot te hebben ging om 08.30u. de fluit en kon er begonnen worden met vissen.

Er werd hier en daar goed vis gevangen maar het was vooral het vak op de weide waar erg goed vis werd gevangen dit vak wist een subtotaal van 35.250 gram binnen te halen. Het vak aan het land wist 29.960 gram te vangen. Het onderlingen verschil tussen de beide clubs was behoorlijk te noemen waar "de Veste" een respectabele 14 kilo en 630 gram ter weging aan wist te bieden. Konden de vissers van " `t Wachtertje" 50 kilo en 380 gram aan bieden.hierbij moet wel verteld worden dat `t Wachtertje met 3 man meer aanwezig was dan de Veste. Ook de winnaar van deze wedstrijd kwam uit de ploeg van `t Wachtertje. Jack Schoep wist 11050 gram vis op de weegklok te zetten. Naast hem zat Theo Elemans, ook van " `t Wachtertje, hij werd 2de met 9650 gram. De derde plek was een gedeelde plek. Louis Mellise en Herman Korteweg  wisten 6450 gram vis te vangen. Deze heren komen ook uit de ploeg van `t Wachtertje. Voor de complete uitslag klik HIER. Voor de fotoshoot kan U HIER klikken. Wij danken de Veste voor de goede verzorging van deze leuke combiwedstrijd!!

Winnaar Jack Schoep met 11050 gram

Na afloop was er de prijsuitreiking hier Theo Elemans met zijn welverdiende tweede plaats met 9650 gram

Wij heten de vissers van "de Veste" van harte welkom op de 2de combiwedstrijd a.s. 22 september aan de grachten van Klundert. Loting zal plaatsvinden om 07.15u. wedstrijd vangt aan om 08.00u. en duurt tot 11:00u. Voor informatie kunt U mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl