A.s. zaterdag verkoopochtend visspullen

Woensdag, 30 mei 2012

Iedere visser heeft in zijn schuurtje/berging wel visspullen die hij/zij niet meer gebruikt en die toch nog goed bruikbaar zijn. Een andere visser kun je hier wellicht een plezier mee doen. Door overbodige vismaterialen te koop aan te bieden kun je er zelf ook nog wat aan overhouden. Dat kun je doen via bijvoorbeeld Marktplaats. Maar waarom zouden we het niet dichter bij huis zoeken? Daarom willen wij met onze vereniging op zaterdag 2 juni 2012 van 10.00 tot 13.00 uur een hengelsportbeurs voor gebruikte visspullen organiseren in het Parochiehuis (Oosterstraat 6) te Klundert. Komt dat zien!!!

De bedoeling is dat iedereen die dat wil een tafel kan huren à € 10,00 per tafel. Men kan dan zelf de gebruikte visspullen aan de man brengen. Enige verdere voorwaarde is dat men alleen hengelsportartikelen verkoopt en geen andere artikelen. Hiernaast zullen wij hengelsportwinkels uit de gemeente Moerdijk benaderen om deel te nemen aan deze hengelsportbeurs. Zei verkopen natuurlijk nieuwe visspullen voor spotprijzen. De toegang voor kopers en geïnteresseerden in het Parochiehuis voor deze ochtend is € 1,00. Dit dient, evenals de tafelhuur, voor het dekken van de kosten die wij hebben moeten maken. Wij verzoeken u als u interesse hebt uw aanmeldingen door te gegeven aan bij Henk Littooij (06-53364553 of e-mailadres t-wachtertje@hotmail.nl)