Eerste jeugdavond was leerzaam en leuk.

Vrijdag, 8 juni 2012

De eerste jeugdavond van 2012 is druk bezocht. In totaal kwamen er 12 kinderen om onder begeleiding een tuigje te maken en de verschillende manieren van optuigen onder de knie te krijgen. Het werd een drukke gezellige avond die afgesloten werd met een vriendschappelijk wedstrijdje aan de bottekreek. Sommige deelnemers waren zo bedreven in het tuigje maken dat zij er zelfs 2 konden maken in het uurtje tijd dat we hadden. Ook aan de waterkant werd behoorlijk wat gevangen vooral erg mooie grote voorn en een enkel baarsje. De volgende jeugdavond staat gepland op woensdag 13 juni en zal weer in het clubgebouw van de postduivenvereniging gehouden worden aan de schanspoort 67 te Klundert. Let op we starten om 17.30u. en sluiten weer af met een vriendschappelijk wedsrtijdje. Deze avond staat in het teken van een voertje maken en de diverse aassoorten. Wij hopen jullie weer te mogen begroeten op deze leerzame avond.