2de bouwvakwedstrijd gezellig en geslaagd

Zondag, 22 juli 2012

De tweede bouwvakwedstrijd was wederom een groot succes. Deze maal hadden 20 deelnemers de weg naar de Klundertse water gevonden en zich voorbereid op een wedstrijd vissen. Om 17:00u. werd er geloot waarna men zich naar de waterkant begaf om de stek voor te bereiden. Om 18:00u. klonk het startsignaal en kon er 3 uur gevist worden. Tijdens deze wedstrijd stond er net als de vorige keer een behoorlijke wind en viel er af en toe een druppel. Deelnemers kwamen van ver om deze wedstrijd bij te wonen. Het verst rijden moest Jan-Sietse Andringa. Jan-Sietse komt helemaal uit Harkema-Groningen om met de feeder het Klundertse water te bevissen. Helaas wist hij geen vis ter weging aan te bieden. Er viel wel degelijk een visje te vangen. Jammer was het feit dat diverse deelnemers grote brasem verspeelde.

De top 4 van deze wedstrijd is als volgt: 1. A. van Nijnatten 1760 gr 2. John van Santbergen 1490 gr 3. P. van Nijnatten 1260 gr 4. Jack Schoep 950 gr. Deze 4 deelnemrs gingen alle naar huis met een goed gevulde tas met boodschappen. Na afloop werd er nog gezellig na gepraat over het verloop van de wedstrijden. Ook werden alle deelnemers uitgenodigd voor het open moerdijks kampioenschap van a.s. 25 augustus 2012. Al met al waren dit geslaagde wedstrijden. Vele deelnemrs zien uit naar een vervolg van deze bouwvakwedstrijden en vroegen of het een vervolg krijgt. De organisatie zal in beraad gaan en laat een ieder tijdig weten of er een vervolg komt en op welke wijze. Ook de samenwerking tussen HSV ’t Wachtertje en HSV Blue Water Fishing was erg plezierig en goed verlopen. De opkomst was goed te noemen met 16 deelnemers de 1ste wedstrijd en 20 de 2de wedstrijd. Klik HIER voor de volledige uitslag.