KHSV 't Wachtertje heeft een jeugdcommissie !

Maandag, 30 juli 2012

De jeugdafdeling van 't Wachtertje is dit jaar groter geworden en daarom hebben wij besloten een jeugdcommissie op te richten. Inmiddels hebben 7 leden zitting genomen in deze commissie. Wij zullen ze even aan U voorstellen. Jack Schoep is voorzitter, secretaris en viscoach, Chris Snijders, Ed Nuiten, John de Kok, Addy Broeken, Frank Engelen en Elroy van andel zijn viscoach en commissielid. De commisie is te bereiken op telefoonnummer 0168-750671 of per e-mail op t-wachtertje@hotmail.nl. De commissie zal de jeugdafdeling van onze vereniging naar een nog hoger niveau tillen. Dit gaat zij doen door meer activiteiten en vislessen te organiseren. Ook zullen er vanaf volgend jaar twee divisies zijn te weten een A en een B jeugd dit zal leeftijdafhankelijk zijn. Ook gaan zij een reglement voor de jeugd maken zodat de jeugd geleidelijk aan klaar gemaakt worden voor het senior wedstrijd vissen. Ook wilt de commissie gaan kijken of zij een aantal vissers kunnen klaarstomen voor de federatieve kampioenschappen en de voorrondes van het Nederlands Kampioenschap. Al met al een grote positieve verandering. De jongens en meisjes die nu al bij 't Wachtertje vissen zullen tijdens de prijsuitreiking dit jaar een uitleg krijgen over de veranderingen! Tot aan de waterkant en vangse !!!