Karper wedstrijd 23-25 september

Maandag, 26 september 2016

23 - 25 September 2016. Volgens de weer-kalender zitten we in de Herfst, al zou je dat aan de waterkant dit weekend niet zeggen. Wat hebben we prachtig weer gehad met onze Karperwedstrijd van dit weekend.
11 vissers (10 heren en 1 dame) hebben dit weekend mee gevist in Klundert, op jacht naar mooie Karpers. De sessie in juli van dit jaar viel, met slechts één vis, wat tegen (het was er overigens niet minder gezellig om ;) ), dus de hoop was dat het dit weekend wat beter zou zijn! Iedereen was gebrand op mooie vis!
En de vis kwam! Na een stille eerste nacht ging de wedstrijd los om 15:00 uur zaterdagmiddag! Kevin Korse wist na een dril vanuit de boot een mooie schub van 9,2 kg te landen, mooie start van de competitie! Omstreeks 19:00 uur bericht van Taco den Boer, die een mooie 5,5 kg spiegel op de mat had liggen!
Na deze mooie spiegel bleef het even stil, maar om 02:00 uur was het raak op stek 6, Ben Luijs wist een mooie schub op de kant te brengen van 11,2 kg!! Wat een mooie vis ook weer! Vanochtend om 05:30 uur werden de heren op stek 7 gewekt door een fluiter! Glen van der Stam zag dat een mooie 5 kg schub de veroorzaker was! Mooie vis!
Na het doorbreken van de ochtendzon was het opnieuw Ben die om 09:00 uur een mooi schubje ving van 5,6 kg! Mooi visje met toekomst!
Als we de vissen op een rijtje zetten, komen we deze wedstrijd tot de volgende uitslag:
1e Plaats: Ben Luijs (11,2 kg en 5,6 kg schub)
2e Plaats: Kevin de Korse (9,2 kg schub)
3e Plaats: Taco den Boer (5,5 kg spiegel)
Heren, van harte gefeliciteerd met jullie behaalde prijzen. Waardebonnen te besteden en mede mogelijk gemaakt door Hengelsport WSC Zevenbergen!
We mogen als Karpercommissie en Bestuur van KHSV 't Wachtertje weer spreken van een zeer geslaagde wedstrijd! Dank aan alle vissers voor de sportieve en gezellige wedstrijd!! Uiteraard ook dank aan het weeg-team van dit weekend, Francois en Daan die op alle mogelijke tijden kwamen opdraven! Top!
Voor de agenda 2016 was dit de laatste wedstrijd van dit jaar, maar we gaan nog kijken of we er nog één kunnen inpassen tegen het einde van dit jaar! We houden jullie op de hoogte.
Voor foto's zie foto album.

Karpercommissie KHSV 't Wachtertje