Zout wedstrijd 18-02-2017

Zaterdag, 18 februari 2017

Verslag 1ste wedstrijd zout.

Zaterdag 18-2-2017 was het tijd voor de eerste wedstrijd van de afdeling zout van KHSV ’t wachtertje.
Vroeg op en na alle spullen in de auto te hebben geladen onderweg naar Colijnsplaat waar we vandaag met de m.s. Desire van de familie Zoetewey de Oosterschelde op gingen
Het was behoorlijk mistig maar nadat we een stuk gevaren hadden waren we op de plek waar het moest gebeuren na een tijd kwamen de eerste vissen boven maar echt heel veel klapperende hengeltoppen waren er nog niet, toen er wat meer stroming in het water kwam werd er wat meer gevangen. Wat wijting en schar, om 11 uur werden we verrast door de schipper en zijn vrouw met heerlijke erwtensoep voor iedereen omdat ze dit jaar 40 jaar bestaan en dat ging er bij iedereen wel in. Na toch maar besloten te hebben om een andere plek te proberen kwam daar direct vis boven dus dat was een goed teken dachten we maar het bleek al snel dat het toch nog behoorlijk werken was om een visje boven te krijgen. Maar dat mocht de pret niet drukken daar het weer erg gezellig was aanboort en gelukkig heeft iedereen toch nog een visje kunnen vangen. De volgende wedstrijd staat gepland op 22-4-2017 vanuit Tholen met de m.s. dolfijn

1 J. Jongbloed 173cm, 2 H. Littooij 138cm, 3 P. Frijters 135cm, 4 J. v. Dorst 120cm, 5 A. Barel jr 102cm, 6 D. Wilmink 92cm, 7 T. Buijs 76cm, 8 J.W. Holleman 70cm, 9 X. Straasheijm 65cm, 10 A. Barel sr. 22cm, 11 J. vd Velde 17cm.

Commissie zout.