Jeugddag 2018

Zondag, 22 april 2018

Zaterdag 21-04-2018 hebben we een jeugd dag georganiseerd na aanleiding van de actie van de gemeente Moerdijk "Meer Moerdijk". In deze folder hadden we gekscherend gezet dat deze dag voor de leeftijden van 8 tot 88 was en daar maakte de senioren gebruik van tijdens het stukje theorie voor de jeugd. De kinderen mochten na de theorie ook in praktijk oefenen met voerballen werpen (wat toch lastiger was als men dacht) en ook op een nep vis leren onthaken. Nadat dit alles onder de knie was werd het tijd om te gaan vissen. De senioren maakte plaats voor de kinderen en konden we gaan vissen. Helaas lieten de vissen zich niet massaal zien maar er werd zo af en toe toch een visje gevangen. Na afloop nog even de gevangen baars en voorn bekeken en met een leuke goodiebag gingen de kinderen tevreden weer naar huis. Al met al een leuke leerzame dag gehad. Foto's zijn te zien onder het tabblad foto's.