Karper vissen De Biesbosch 28 April

Zondag, 29 april 2018

Zaterdag 28 april hebben we met de vereniging vijver 3 van Visvijver de Biesbosch afgehuurd. Met 4 koppels en 1 individuele visser hebben we er een leuke en gezellige onderlinge wedstrijd van gemaakt. Na een uurtje of 4 vissen was het tijd om de gevangen vis te wegen. De winnaar van deze wedstrijd was Jan Pouwe een gewicht van23.400 gr. gevolgd door Remco Schreuders met 22.450 gr. en als derde Henk Littooij met 19.175 gr. Met zijn alle bij elkaar is er ruim 97 kg vis gevangen. Na de lunch kon er nog vrij doorgevist worden en dan zul je altijd zien dat de ene na de andere grote vis gevangen werd. Alle foto's vind u onder fotoalbum.