3de junioren competitie wedstrijd

Zondag, 27 mei 2018

Vrijdag 26-05-2018 is de derde competitie wedstrijd van de jeugd gevist aan de Bottekreek. Het weer was goed en het kroos vormde ook nog geen belemmering om hier te vissen. Na het begin signaal werd gelijk vis gevangen wat bij de meeste ook wel redelijk bleef gedurende de wedstrijd. Na het eindsignaal waren we wel heel nieuwsgierig wat er nu daadwerkelijk gevangen was en op de derde plaats was het Mathijs de Hollander met 80gram, 2de Jaro Littooij (foto) met 310gram en de dag winnaar was Marc Roelse met 630gram. Een leuke bijkomst was dat er een jonge dame (Jade) met een werphengel bij ons kwam kijken en nadat we haar vanuit de vereniging een hengel en een kistje beschikbaar stelde zei na korte tijd haar eerste vis ving en daarna trots nog een aantal vissen wist binnen te halen.