Quinty vangt karper tijdens wedstrijd.

Zondag, 17 juni 2018

15-06-2018 weer met de jeugd een competitie wedstrijd gevist. Al gelijk vanaf het begin zat de beet er bij de meeste op. Veel kleine vis maar vis is vis. Na een ruim half uur was het Mathijs die een kromme hengel kreeg, maar na een paar minuten op een voorn tuig wou deze vis de hoek om waardoor het lijntje brak. Kort daarna was het Quinty waar het stiek uit haar top kwam. Haar lukte het na een aantal minuten wel om de vis te scheppen. Kort daarna kreeg Sasja nog een grotere vis aan maar ook deze werdt verspilt. Ook Quinty kreeg nog 2x een grotere vis eraan alleen deze waren ook niet binnen te halen. De einduitslag ziet er als volgt uit: 1ste Quinty 2070gr, 2de Marc 200gr, 3de Mathijs 70gr, 4de Jaro 60gr, 5de Sasja 50gr, 6de Sil 50gr.