Open Moerdijk Kampioenschap 2018

Zondag, 26 augustus 2018

Zaterdag 25-08 is er in Klundert het Open Moerdijks Kampioenschap gevist aan de Gracht. Met 22 senioren en 3 junioren is er in een toch wel regenachtige ochtend gevist. De deelnemers viste verdeelt in twee vaken. Na 4 uur vissen in werdt bij de weging wel duidelijk dat de vis zich voornamelijk ophield in het gedeelte waar vak B viste. In dit vak werden dan ook door meerdere personen brasem en/of zeelt gevangen,van de 25 deelnemers waren er 4 die niets wisten te vangen. De Open Moerdijks Kampioen 2018 is geworden M. Diepstraten met 5.870gr, gevolgd door vak A winnaar T. Elemans met 2.810gr. en 3de J. Vogel met 4.570gr. Bij de junioren waren 3 deelnemers die alle 3 hoofdzakelijk kleine vis wisten te vangen. De Open Moerdijks Kapioen junioren is Quinty Broeken geworden met 350gr gevolgd door de kampioen van 2017 L.v.Dam met 300gr. nr 3 was R. d.Weert. Voor de volledige uitslag kunt u kijken op onze Facebook of op de website www.wachtertje.nl bij foto's. Alle foto's kunt u zien via de volgende link: https://www.flickr.com/gp/127137128@N04/HX98bE