Senioren 22-09-2018

Zaterdag, 22 september 2018

Zaterdag 22-09-2018 de een na laatste competitie wedstrijd gevist met de senioren aan de Toekomst. Al gelijk vanaf het begin werden er al aardig wat mooie voorns gevangen. Waar het bij de een na een tijdje stil viel was dit bij H.Korteweg niet het geval. Hij wist de beet erop te houden en uiteindelijk met een net vol voorns een vangst gewicht van 3470 gram aan te bieden bij de weging. Met deze 3470 gram wist hij A.Broeken voor te blijven die op het eindsignaal nog een mooie zeelt wist te landen en met 2800 gram 2de van de dag werd. 3de was het A.v.Dam met een brasem erbij een gewicht van 2260 gram. De rest wisten allemaal wel vis te vangen en niemand ging met een 0 naar huis. 4de P.v. Wensen 1620 gram, 5de B.Schreuders 1090 gram, 6de R.Schreuders 1060 gram, 7de M.Lokers 850 gram, 8ste A.Barel 480 gram, 9de H.Littooij 450 gram, 10de A.Schreuders 160 gram en hekken sluiten J.Schoep 100 gram.