1ste Roofviswedstrijd 2019

Zondag, 17 februari 2019

Vandaag onze eertse roofvis wedstrijd van dit jaar gevist. Met 9 deelnemers een leuke opkomst. Voor deze wedstrijden wordt Klundert verdeelt in 4 windhoeken waar iedere windhoek een te vissen gebied is.

Na de loting vertrok iedereen naar de door hun zelf gelote windhoek. Na 1,5 moet er diagonaal gewisseld worden naar een andere windhoek. Elke gevangen vis dient op het meetlint gefotografeerd te worden en diegen met de meeste cm na 3 uur vissen is de winnaar. Kevin Broeken dacht met een mooie snoek van 85.5cm een goede kans te maken op de eerste plaats. Alleen Jaap Schrijver wist 2 snoeken te vangen waardoor hij een hoger aantal cm wist te vangen. De complete uitslag: 1ste Jaap Schrijver 127cm, 2de Kevin Broeken 115.5cm (85.5+30cm bonus voor de grootste snoek), 3de Marco van Dueren den Hoillander 65.5cm, 4de Addy Broeken 64cm, Quinty Broeken, Jack Schoep, Marvin Lokers, Dick Wilmink en Gerard v. Gelder wisten helaas geen vis te vangen.