Senioren 04-05-2019

Zondag, 5 mei 2019

Waar het vrijdag avond bij de jeugd met de vangsten nog tegenviel met 1 Baars voor Quinty en een grote vis verspilt door Glen hadden de senioren zaterdag ochtend een betere start van de competitie. Bert Schreuders wist daar met 3 mooie zeelten en 6890 gram de wedstrijd te winnen, gevolgt door Jack Schoep met een zeelt en brasem en 6630 gram. 3de was Remco Schreuders die ook een zeelt wist te vangen van 1710 gram. Ad Schreuders 840 gram en Herman Korteweg 350 gram hadden een netjes voorns. De overige deelnemens konden helaas geen vis aanbieden aan het eind van de wedstrijd.