Junioren 14-06-2019

Zaterdag, 15 juni 2019

Vanavond met de jeugd weer een competitie wedstrijd gevist. De vangsten worden per wedstrijd beter. De winnaar van vanavond met een aantal mooie voorns en baars Quinty met 586 gr. 2de Glenn met ook een mooi netje voorns en 422 gr. 3de Tes met 157 gr. 4de Fin met 85 gr. 5de Sil met 52 gr. Helaas zwommen de vissen Mano en Jaro voorbij. Nadat de toeter geklonken had haakte Quinty bij het binnen halen van de hengel nog een vis, toen haar stiek wel heel serieus naar buiten kwam bleek al snel dat dit geen voorntje was. Met wat hulp van de begeleiding lukte het om de karper van 6.640 gram aan de kant te krijgen. Natuurlijk na het wegen nog even met zijn alle op de foto met deze toch wel hele grote vis en dan weer snel terug het water in.