Senioren 15-06

Zaterdag, 15 juni 2019

Ook bij de senioren worden de vangsten beter. Vanmorgen moesten de senioren de regen trotseren maar wel voor de meeste met een mooi resultaat. Gaande de wedstrijd kwamen er al her en der signalen dat er karpers rond zwommen die voor een aantal net te sterk waren voor hun materiaal op dat moment. Bij de weging op het einde van de wedstrijd werdt duidelijk dat Remco scheuders de winnaar is geworden met zeelt en brasem in het net en 7240 gr, 2de A. Schreuders met 4000 gr, 3de J. Schoep met 3620 gr, 4de (met wel een karper) P. v.Wensen 3110 gr, 5de H. Korteweg 2630 gr, 6de A. v.Dam 480 gr, 7de H. Littooij 170 gr. A. Barel, B. Schreuders en M. Lokers bleven helaas op de 0 staan.